Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Sądu. Przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji stanowiącej materiały archiwalne zaliczane do kategorii ,,A'' do właściwego archiwum państwowego. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej zaliczanej do kategorii ,,B'' i udział w jej komisyjnym brakowaniu. Przekazywanie wybrakowanych materiałów na makulaturę. Sporządzanie corocznego sprawozdania z działalności archiwum.
Wymagania dotyczące kandydata: zdolność do czynności prawnych; nieposzlakowana opinia; niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.