Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- obsługa urządzeń biurowych;
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji;
- zarządzanie dokumentacją papierową i elektroniczną;
- organizacja spotkań i przygotowanie sal konferencyjnych;
-sortowanie i archaizacja dokumentów księgowych;
- pomoc w przygotowaniu dokumentacji do księgowania;
-wprowadzenie podstawowych danych do systemu księgowego;
- przygotowanie dokumentacji dot. delegacji;
- pomoc przy organizacji szkoleń wewnętrznych;
- samodzielne zarządzanie kalendarzem spotkań;
- przygotowywanie korespondencji biznesowej wg. wytycznych;
prowadzenie rejestru umów i innych ważnych dokumentów;
- koordynacja przepływu informacji między działami;
- asystowanie przy obsłudze procesów związanych z czasem pracy;
- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.