Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) współdziałanie z organami administracji samorządowej i rządowej w zakresie pozyskiwania, rozliczania i monitorowania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym współpraca z instytucjami zarządzającymi, pośredniczącymi i wdrażającymi fundusze unijne,
b) gromadzenie i przekazywanie informacji Wójtowi oraz komórkom organizacyjnym o możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych w tym z UE i Budżetu Państwa,
c) prowadzenie baz danych o gminnych projektach dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
d) współpraca z Referatem Finansów w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
e) kompleksowe przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i ich rozliczanie,
f) nadzór nad prawidłowym przygotowaniem wniosków aplikacyjnych i załączników pod kątem formalnym i merytorycznym,
g) przygotowywanie wniosków o płatność częściową i płatność końcową dla zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
h) monitorowanie zadeklarowanych wskaźników w okresie trwałości w ramach zrealizowanych projektów współfinansowanych,
i) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, raportów, analizy i informacji z zakresu prowadzonych spraw,
j) przygotowanie informacji zbiorczej, w tym sprawozdań na temat realizowanych przez gminę projektów współfinansowanych,
k) współdziałanie z organizacjami samorządowymi i rządowymi w zakresie kształtowania i realizacji polityki rozwoju gminy,
l) prowadzenie działań promocyjnych projektów współfinansowanych zgodnie z wytycznymi programowymi,
m) udzielanie informacji o możliwościach udzielenia pomocy w ramach środków zewnętrznych oraz w dotarciu do źródeł informacji, dokumentów i publikacji unijnych,
n) przygotowywanie zapytań ofertowych w celu wyłonienia wykonawców zadań realizowanych w ramach przygotowania wniosku aplikacyjnego,
o) przygotowywanie kompleksowej dokumentacji w celu zawarcia umowy o dofinansowanie,
p) prowadzenie spraw w zakresie promocji terenów inwestycyjnych na terenie gminy,
q) archiwizacja dokumentów związanych z zakresem powierzonych obowiązków.
Warunki pracy na stanowisku:
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) umowa o pracę - pełen etat;
c) przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec - sierpień 2025 r.;
d) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd; praca w terenie - obszar Gminy Sicienko;
e) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00 - wtorek;
w godz. 7.30-14.00 w piątek;
f) praca w zespole;
g) codzienny kontakt telefoniczny;
h) bezpośredni kontakt z klientami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.