STANOWISKO URZĘDNICZE DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH W REFERACIE INWESTYCJI I ROZWOJU URZĘDU GMINY W SICIENKU (NR 1018)

2025-04-24 ID OFERTY: 1053796
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: a) współdziałanie z organami administracji samorządowej i rządowej w zakresie pozyskiwania, rozliczania i monitorowania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym współpraca z instytucjami zarządzającymi, pośredniczącymi i wdrażającymi fundusze unijne, b) gromadzenie i przekazywanie informacji Wójtowi oraz komórkom organizacyjnym o możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych w tym z UE i Budżetu Państwa, c) prowadzenie baz danych o gminnych projektach dofinansowanych ze środków zewnętrznych, d) współpraca z Referatem Finansów w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, e) kompleksowe przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i ich rozliczanie, f) nadzór nad prawidłowym przygotowaniem wniosków aplikacyjnych i załączników pod kątem formalnym i merytorycznym, g) przygotowywanie wniosków o płatność częściową i płatność końcową dla zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych, h) monitorowanie zadeklarowanych wskaźników w okresie trwałości w ramach zrealizowanych projektów współfinansowanych, i) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, raportów, analizy i informacji z zakresu prowadzonych spraw, j) przygotowanie informacji zbiorczej, w tym sprawozdań na temat realizowanych przez gminę projektów współfinansowanych, k) współdziałanie z organizacjami samorządowymi i rządowymi w zakresie kształtowania i realizacji polityki rozwoju gminy, l) prowadzenie działań promocyjnych projektów współfinansowanych zgodnie z wytycznymi programowymi, m) udzielanie informacji o możliwościach udzielenia pomocy w ramach środków zewnętrznych oraz w dotarciu do źródeł informacji, dokumentów i publikacji unijnych, n) przygotowywanie zapytań ofertowych w celu wyłonienia wykonawców zadań realizowanych w ramach przygotowania wniosku aplikacyjnego, o) przygotowywanie kompleksowej dokumentacji w celu zawarcia umowy o dofinansowanie, p) prowadzenie spraw w zakresie promocji terenów inwestycyjnych na terenie gminy, q) archiwizacja dokumentów związanych z zakresem powierzonych obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; b) umowa o pracę - pełen etat; c) przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec - sierpień 2025 r.; d) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd; praca w terenie - obszar Gminy Sicienko; e) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00 - wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek; f) praca w zespole; g) codzienny kontakt telefoniczny; h) bezpośredni kontakt z klientami. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?