prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych, sporządzanie dokumentów kadrowych: zatrudnienia, zwolnień, zmian warunków pracy, awansów, urlopów, wynagrodzeń, nagród i odpraw itp., prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Urzędu, urlopów, nieobecności, nadzór nad ewidencją wyjść służbowych i prywatnych, organizacja badań medycyny pracy, prowadzenie ich dokumentacji i rejestru, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sprawozdań m.in. do GUS i innych instytucji, prowadzenie list obecności pracowników Urzędu i stażystów, obsługa zwolnień lekarskich i korespondencja z ZUS, prowadzenie spraw dot. gospodarki odzieżą roboczą i środkami ochrony indywidualnej, koordynacja współpracy z osobą ds. BHP, w tym prowadzenie dokumentacji BHP, organizacja szkoleń, ocena ryzyka zawodowego, naliczanie wynagrodzeń , zasiłków, składek ZUS, podatków i sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na umowę o prace (bez umów zleceń), obsługa systemu płacowego, kart wynagrodzeń, raportów ZUS (RCA, RSA, RMUA, DRA), PIT, PFRON i sprawozdań GUS, rejestracja/wyrejestrowywanie pracowników i członków rodzin w ZUS, przygotowywanie wniosków o refundację wynagrodzeń do PUP, wystawianie zaświadczeń związanych z wynagrodzeniem i ubezpieczeniami społecznymi (w tym ERP-7).