Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Poszukujemy Specjalisty ds. wsparcia klienta z językiem włoskim, który dołączy do zespołu naszego Klienta z branży logistycznej.
Mile widziane osoby rozpoczynające swoją karierę, na studiach.
Godziny pracy: 9-17 lub 8-16
Miejsce pracy: północna część Torunia
Zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa klienta włoskojęzycznego za pośrednictwem telefonu oraz poczty elektronicznej
- Pomoc techniczna klientom
- Doradztwo
- Administracja biurowa
- Prowadzenie i nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnątrzzakładowej
Poszukiwane kompetencje
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (B2+)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1+)
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja czasem pracy
- Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
- Lojalność, uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność
Oferujemy
- 3 miesięczne wdrożenie na stanowisko
- Ciągłe wsparcie zespołu
- Kurs języka hiszpańskiego
- Dofinansowanie do ubezpieczenia medycznego, karty Mulitsport
- Przyjazne i wspierające środowisko pracy
- Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji
Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.