Specjalista ds. Recepcji i Obsługi Biura
Specjalista ds. Recepcji i Obsługi Biura
Lokalizacja: Warszawa (Domaniewska)
Rodzaj umowy: kontrakt B2B bądź Umowa Zlecenie
Współpraca: współpraca długofalowa
Stawka B2B: 40-50 PLN/ h net + vat
Stawka UZ: 40-45 PLN/h net + vat
Wymagania:
- Minimum 2 doświadczenia w obsłudze biura
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- Doskonała umiejętność obsługi klienta i komunikacji interpersonalnej
- Zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie i priorytetyzacji obowiązków
- Biegłość w obsłudze komputera, w tym znajomość programów biurowych i systemów zarządzania korespondencją e-mail
- Umiejętność utrzymania porządku i organizacji przestrzeni pracy
- Zdolność do samodzielnego składania zamówień i zarządzania zapasami biurowymi
- Umiejętność zarządzania kalendarzem i planowania spotkań
- Wysoka zdolność organizacyjna i umiejętność pracy w zespole
- Znajomość obsługi systemów rezerwacji i zarządzania dostępami
- Pro aktywne podejście do rozwiązywania problemów i zgłaszania usterek
- Doświadczenie w zarządzaniu kartami dostępu i wsparciu pracowników w różnych zapytaniach
Dodatkowe umiejętności:
- Znajomość procedur odprawy celnej będzie dodatkowym atutem
- Elastyczność i adaptacja do zmieniających się warunków pracy
- Dyskrecja i umiejętność zachowania poufności informacji
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa gości oraz połączeń przychodzących
- Zarządzanie korespondencją wychodzącą
- Obsługa korespondencji e-mail
- Sporządzanie lub wsparcie pracowników w sporządzaniu dokumentów związanych z odprawą celną
- Dbanie o porządek w biurze, na recepcji, w magazynku recepcji
- Uzupełnianie brakujących materiałów
- Składanie zamówień w systemie zakupowym
- Zamawianie wizytówek oraz pieczątek na prośbę pracowników
- Zarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych
- Ścisła współpraca wewnątrz zespołu recepcyjnego i back office oraz współpraca ze wszystkimi działami
- Zgłaszanie usterek w systemie zewnętrznym
- Obsługa systemu rezerwacji miejsc parkingowych
- Wydawanie TAXI kodów, nadawanie dostępów do systemu Taxi
- Zarządzanie kartami dostępu do biura-nadawanie dostępów, blokowanie, wydawanie kart zastępczych
- Obsługa skrzynki ePuap
- Wydawanie szafek pracowniczych tzw. lockerów
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
- Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
- Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
- Rozmowa z Klientem
- Oferta
- Witamy w projekcie!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361