Specjalista ds. Recepcji i Obsługi Biura

2025-05-07 ID OFERTY: 1059876

Specjalista ds. Recepcji i Obsługi Biura

Lokalizacja: Warszawa (Domaniewska)

Rodzaj umowy: kontrakt B2B bądź Umowa Zlecenie

Współpraca: współpraca długofalowa

Stawka B2B: 40-50 PLN/ h net + vat

Stawka UZ: 40-45 PLN/h net + vat

Wymagania:

  • Minimum 2 doświadczenia w obsłudze biura
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
  • Doskonała umiejętność obsługi klienta i komunikacji interpersonalnej
  • Zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie i priorytetyzacji obowiązków
  • Biegłość w obsłudze komputera, w tym znajomość programów biurowych i systemów zarządzania korespondencją e-mail
  • Umiejętność utrzymania porządku i organizacji przestrzeni pracy
  • Zdolność do samodzielnego składania zamówień i zarządzania zapasami biurowymi
  • Umiejętność zarządzania kalendarzem i planowania spotkań
  • Wysoka zdolność organizacyjna i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość obsługi systemów rezerwacji i zarządzania dostępami
  • Pro aktywne podejście do rozwiązywania problemów i zgłaszania usterek
  • Doświadczenie w zarządzaniu kartami dostępu i wsparciu pracowników w różnych zapytaniach

Dodatkowe umiejętności:

  • Znajomość procedur odprawy celnej będzie dodatkowym atutem
  • Elastyczność i adaptacja do zmieniających się warunków pracy
  • Dyskrecja i umiejętność zachowania poufności informacji

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa gości oraz połączeń przychodzących
  • Zarządzanie korespondencją wychodzącą
  • Obsługa korespondencji e-mail
  • Sporządzanie lub wsparcie pracowników w sporządzaniu dokumentów związanych z odprawą celną
  • Dbanie o porządek w biurze, na recepcji, w magazynku recepcji
  • Uzupełnianie brakujących materiałów
  • Składanie zamówień w systemie zakupowym
  • Zamawianie wizytówek oraz pieczątek na prośbę pracowników
  • Zarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych
  • Ścisła współpraca wewnątrz zespołu recepcyjnego i back office oraz współpraca ze wszystkimi działami
  • Zgłaszanie usterek w systemie zewnętrznym
  • Obsługa systemu rezerwacji miejsc parkingowych
  • Wydawanie TAXI kodów, nadawanie dostępów do systemu Taxi
  • Zarządzanie kartami dostępu do biura-nadawanie dostępów, blokowanie, wydawanie kart zastępczych
  • Obsługa skrzynki ePuap
  • Wydawanie szafek pracowniczych tzw. lockerów

Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:

  1. Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
  2. Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
  3. Rozmowa z Klientem
  4. Oferta
  5. Witamy w projekcie!

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?