SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA SERWISU

2025-05-07 ID OFERTY: 1060447
Zakres obowiązków - sprawne udzielanie pomocy technicznej i utrzymywanie relacji z klientami - realizacja i kontrola przebiegu wszystkich procesów serwisowych od momentu ich rozpoczęcia do zakończenia - wystawianie faktur - przygotowywanie dokumentacji technicznej - koordynowanie dostaw produktów do klientów - dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji serwisowej - współpraca z całym zespołem Wydziału Handlu Zagranicznego

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?