SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

2025-05-04 ID OFERTY: 1058333
Obsługa Klienta, niezależne zarządzanie kluczowymi kontami klientów, wykorzystywanie portali klientów do pobierania/przesyłania informacji o zamówieniach, szczegółów produktów, analizowania danych i wykorzystywania raportów otwartych zamówień w celu spełnienia wymagań klienta w zakresie dostaw. Niektóre codzienne czynności mogą obejmować zarządzanie połączeniami przychodzącymi od klientów i wiadomościami e-mail dotyczącymi cen i dostępności, wprowadzenie zamówień awaryjnych, status zaległych zamówień, informację dotyczące śledzenia/wysyłki, spedytorów i zwrotów w celu osiągnięcia celów związanych z rozwiązywaniem pierwszych połączeń. Inicjowanie i przyspieszanie produkcji produktów Gates w oparciu o wymagania klientów. Dostarczanie klientom informacji o produktach Gates. Praca w godzinach od 8.00-16.00

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?