Oferta z portalu FACHPRACA.pl - Praca dla fachowców. Tu znajdziesz tysiące ofert pracy dla fachowców z Polski i z zagranicy.

Specjalista ds. Księgowości - Siedlce

2024-04-26 ID OFERTY: 951094

Opis stanowiska



Solutions 30 Holding jest częścią Grupy Solutions30 notowanej na Giełdzie Euronext, dostarczającej usługi w obszarze nowych technologii, telekomunikacji, energetyki. Jesteśmy liderem świadczonych usług na rynku europejskim. Dzięki rozległej sieci wsparcia oraz optymalnemu systemowi i procesom zarządzania tą siecią, dostarczamy odpowiednie rozwiązania problemów technologicznych klientów, czyniąc to zarówno efektownie, jak i efektywnie.


Poznaj nasze wartości: Innowacja / Zaangażowanie / Zwinność / Przedsiębiorczość / Bliskość / Profesjonalizm


Jako Solutions 30 od 20 lat stawiamy sobie za priorytet ułatwienie wszystkim dostępu do nowych technologii. Codziennie dbamy o to, aby wszystko wokół Ciebie działało dokładnie tak, jak powinno. Nasza sieć ekspertów i inżynierów dostępna jest dla klientów w dziesięciu krajach europejskich. Od 2019 roku Solutions 30 działa również w Polsce poprzez sieć blisko 1000 pracowników oraz szeroką sieć podwykonawców.


Z powodu dynamicznego rozwoju firmy obecnie poszukujey kandydatow na stanowisko: Specjalista ds. Księgowości

miejsce pracy: Siedlce
 


Zakres obowiązków:


  • Koordynacja zbierania danych finansowych z różnych jednostek organizacyjnych,

  • Weryfikacja merytoryczna i rachunkowa dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w systemie księgowym

  • Uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, Weryfikacja poprawności księgowań

  • Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym

  • Udział w przygotowywaniu rocznego i półrocznych sprawozdań finansowych Spółki

  • Udział w uzgadnianiu wzajemnych transakcji pomiędzy spółkami w Grupie,

  • Przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów




Wymagania stanowiska



  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse lub inne pokrewne),

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • Znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, PDOP, PDOF

  • Praktyczna wiedza z zakresu rozliczeń podatku VAT, CIT, PIT,

  • Obsługa programów z zakresu pakietu MS Office (w szczególności Excel),

  • Dobra organizacja i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań,

  • Znajomość systemu COMARCH ERP XL - mile widziana,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2,

  • Znajomość przepisów rachunkowych i prawa podatkowego,

  • Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz rzetelność w wykonywaniu zadań.



Oferujemy



  • Stabilną pracę w rozwijającej się grupie z branży nowych technologii;

  • Możliwość szerokiego rozwoju wraz z rozwojem grupy w Polsce;

  • Profesjonalne szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracy;

  • Przyjazną atmosferę pracy.

  • Atrakcyjne benefity: ubezpieczenie, opieka medyczna, karta multisport

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Chcę dokonać ustawień cookies” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?