Specjalista ds. Części Zamiennych
Jako Specjalista ds. Części Zamiennych będziesz kluczową postacią w naszym zespole, odpowiedzialną za zarządzanie zapasami, procesy zamówień oraz dystrybucję części zamiennych. Twoim zadaniem będzie zapewnienie, aby wszystkie operacje związane z częściami zamiennymi przebiegały płynnie i efektywnie. Sprzedaż i doradztwo w zakresie części zamiennych dla klientów zewnętrznych oraz naszych serwisów zapewniając kompleksowe wsparcie techniczne i handlowe.
Zakres obowiązków
• Zarządzanie zapasami części zamiennych, w tym monitorowanie poziomów zapasów i przewidywanie potrzeb.
• Składanie i przetwarzanie zamówień na części zamienne oraz ich terminowa realizacja.
• Współpraca z dostawcami w celu negocjowania cen, terminów dostaw i warunków zakupu.
• Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami i dostawcami.
• Ścisła współpraca z działem serwisu w celu zapewnienia dostępności niezbędnych części.
• Monitorowanie rynku w poszukiwaniu nowych produktów i rozwiązań.
Poszukiwane kompetencje
• Wykształcenie minimum średnie, preferowane techniczne lub logistyczne.
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży części zamiennych lub logistyce.
• Znajomość branży paliwowej będzie dodatkowym atutem.
• Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.
• Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne.
• Znajomość programów magazynowych i pakietu MS Office.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
• Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
• Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
• Pracę w dynamicznym zespole pełnym pasji i zaangażowania