Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1. Organizowanie i nadzorowanie procesu obiegu dokumentacji: zarządzanie regularną korespondencją.
2. Prowadzenie i monitorowanie kalendarza firmowego.
3. Organizowanie działalności sekretariatu.
4. Wprowadzanie danych do systemu finansowo- księgowego zadekretowanych dokumentów.
5. Ewidencjonowanie wniosków urlopowych.
6. sporządzanie dokumentów w edytorze tekstu lub za pomocą innych urządzeń biurowych.
7. Przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji dotyczącej pracowników.
8. Pomoc w organizacji spotkań.
9. Współtworzenie pozytywnego wizerunku jednostki wśród pracowników i zewnętrznych interesantów.
10. Wykonywanie szeregu niesklasyfikowanych czynności biurowych.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.