Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1) przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywaniem, wydawanie i obieg dokumentów, jak również za używanie pieczęci zgodnie z ich przeznaczeniem;
2) przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz wydawanie dokumentów jawnych i niejawnych otrzymanych, wysłanych oraz wytworzonych
w jednostce zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) zwracanie wykonawcom merytorycznym przeznaczonych do wysyłania dokumentów celem uzupełnienia w razie, gdy nie spełniają przesłanek formalnych;
4) wydawanie dokumentów, pism i innych materiałów osobom funkcyjnych na podstawie zamieszczonych dekretacji;
5) rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów;
6) kompletowanie dokumentów zgodnie z Rzeczowym Wykazem Akt oraz przygotowanie akt do archiwizacji;
7) zaopatrywanie wykonawców w niezbędne materiały, tj. dzienniki wykonawcy, dzienniki ewidencji wykonanych dokumentów;
8) sprawowanie bieżącej kontroli nad dokumentami pozostającymi w obiegu kancelarii pod względem właściwego wykonania;
9) ścisłe przestrzeganie ustalonych przez Dowódcę godzin wydawania i przyjmowania dokumentów do kancelarii;
10) odbiór przesyłek od przedstawicieli Wojskowej Stacji Pocztowej (WSP), poczty cywilnej, od kurierów, ekspedycji oraz w obiegu wewnętrznym;
11) przekazywanie przesyłek pocztowych za pokwitowaniem (dowodem, doręczenia, potwierdzeniem odbioru) osobiście adresatowi w kancelarii, za potwierdzeniem odbioru (własnoręczny podpis adresata oraz data odbioru przesyłki);
12) doręczanie korespondencji do Dowódcy JW oraz jej przekazywanie adresatom po zadekretowaniu;
13) udział w niszczeniu dokumentów jawnych;
14) prowadzenie i ewidencja dokumentów:
15) wysyłanie dokumentów wytworzonych w jednostce do adresatów;
16) bieżące wprowadzanie do systemu dokumentów wchodzących oraz przekierowywanie korespondencji do pierwszej dekretacji;
17) terminowe wysyłanie korespondencji wychodzącej
18) zabezpieczenie przydzielonych pieczęci służbowych zgodnie z przepisami;.
Godziny pracy: pn - czw 7:00-15:30, pt 7:00 - 13:00
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.