REFERENT

2025-05-05 ID OFERTY: 1059206
1. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-sekretarskiej, zapewnienie obiegu dokumentacji, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej z jednostki; 2. redagowanie projektów zarządzeń/uchwał/ pism i odpowiedzi na korespondencję; 3. prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania wydziału; 4. współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi oraz odpowiednimi jednostkami administracyjnymi Uczelni; 5. prowadzenie rejestru realizowanych umów, delegacji; 6. bieżąca kontrola stopnia wykorzystania przez jednostkę przyznanych środków na działalność dydaktyczną i prowadzenie spraw związanych z gospodarką finansową Wydziału w tym wprowadzanie do systemu Dziekanat zamówień dotyczących wydatków związanych z działalnością wydziału oraz prowadzenie tych zamówień; 7. przygotowanie informacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wydziału; 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej środków trwałych jednostki oraz ich przemieszczania; 9. prowadzenie ewidencji audytów oraz przeprowadzonych kontroli zewnętrznych; 10. wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących jednostki w systemie Dziekanat; 11. definiowanie programów studiów w systemie Dziekanat; 12. zlecenia zajęć dydaktycznych dla innych jednostek Uniwersytetu w systemie Dziekanat; 13. Współudział w pracach związanych z organizacją wydarzeń na Wydziale; 14. wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych czynności zleconych przez przełożonego; 15. obsługa Wydziałowej Rady ds. Kształcenia.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?