Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Realizacja zadań związanych z telefoniczną obsługą Klientów,
Prowadzenie harmonogramu serwisu,
Umawianie Klientów do serwisu,
Zapewnienie skutecznej komunikacji w firmie i tworzenie pozytywnego wizerunku,
Opieka nad Klientami oczekującymi na serwis,
Współpraca z działem serwisu, sprzedaży, części,
Obsługa kasy,
Powitanie Gości i udzielanie niezbędnych informacji o poszczególnych działach
Potwierdzanie wizyt serwisowych
Nadzorowanie harmonogramu przyjęć aut do serwisu
Prowadzenie dokumentacji serwisowej
Przygotowywanie zleceń dla doradców
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.