Praktykant/ka w dziale marketingu
Poznasz m.in zagadnienia dotyczące:
- SEO naszej strony internetowej
- tworzenia lead magnetów interesujących dla naszej grupy docelowej (HR)
- tworzenia płatnych reklam w wyszukiwarce (Google Ads) oraz optymalizacja obecnych kampanii
- analizy i raportowanie wyników tworzonych treści
- Biegłości w obsłudze programów komputerowych (tworzymy kompleksowe oprogramowanie, które będziesz musiał w szybkim tempie poznać)
- Znajomości lub chęci nauki podstaw marketingu internetowego (w szczególności zagadnienia związane z SEO / SEM)
- Zainteresowanie branżą HR (Rekrutacje, Employer Branding, Candidate Experience, Kadry i płace)
- Znajomość narzędzi marketingu internetowego (Google Search Console, Google Analytics, Wordpress, Google Ads, Facebook Ads, GetResponse)
- pracę z młodymi, zdolnymi, otwartymi osobami,
- bezpłatne obiady w środę,
- możliwość nauki i rozwoju,
- wyjścia i wyjazdy integracyjne,
- biuro w ścisłym centrum miasta.