Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1. Dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;
2. Opracowywanie oraz realizacja projektów socjalnych;
3. Udzielenie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej. Skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań.
4. Prowadzenie pracy socjalnej;
5. Podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych;
6. Współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia mieszkańców;
7. Pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieraniu w uzyskiwaniu pomocy;
8. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania trudności w prawidłowym funkcjonowaniu osób i rodzin, w szczególności łagodzenie skutków ubóstwa;
9. Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych;
10. Przygotowanie wstępnej dokumentacji niezbędnej do przyznania różnych świadczeń;
11. Przyjmowanie i wydawanie zaświadczeń osobom zainteresowanym w oparciu o dokumenty oraz prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń;
12. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie o przyznanie świadczeń pomocy społecznej;
13. Prowadzenie postępowań przygotowawczych w sprawach należących do zadań gminy lub innych jednostek organizacyjnych gminy;
14. Udzielanie wszechstronnego wsparcia osobom i rodzinom dotkniętym przemocą z wykorzystaniem procedury Niebieska Karta;
15. Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej;
16. Obsługa systemu SI POMOST i innych narzędzi informatycznych;
17. Prowadzenie spraw i dokumentacji zgodnie z przepisami KPA oraz instrukcją kancelaryjną;
18. Prowadzenie innych zadań zleconych przez Kierownika OPS związanych z działalnością Ośrodka;
Kontakt kandydatów z pracodawcą: poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki od 7:10 do 15:10, środa 9:00 17:00
Oferta dostęna w sali C, A
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.