Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Zgłoś nadużycie
PRACOWNIK DO SPRZĄTANIA ORAZ UTRZYMYWANIA PORZĄDKU I CZYSTOŚCI
Wymagania konieczne: ukończone 18 lat; (praca zgodnie z harmonogramem); sumienność, samodzielność; komunikatywność; odpowiedzialność; dobry stan zdrowia; niekaralność za przestępstwa w związku z aktualizacją ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich; dyspozycyjność; pracodawca informuje, iż kandydaci do zatrudnienia przed nawiązaniem umowy zlecenia zostaną sprawdzeni w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; zakres obowiązków: wykonywanie czynności utrzymania porządku, czystości i sprzątania pomieszczeń biurowych, kotłowni, szatni, toalet, sali pod wynajem oraz terenu stadionu; zamiatanie, mycie podłóg, mycie okien, ścieranie i mycie mebli, mycie kafelek, pastowanie podłóg, mycie sanitariatów, zamiatanie terenu przy budynku głównym, pranie firan, obrusów; praca wg. harmonogramu rozgrywek, od poniedziałku do niedzieli; miejsce pracy: Stadion przy ul.Lekarskiej 5 Gliwice
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.