PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)

2025-05-06 ID OFERTY: 1059487
Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem, technik sprzedaży, sposobów radzenia sobie ze stresem, obsługi klientów trudnych, techniki negocjacyjne. Pokonywanie objekcji klienta, etyka rozmowy telefonicznej i wykorzystywanie głosu w skutecznej obsłudze klienta. Techniczna obsługa systemu komputerowego w formie, zasady zachowania poufności i tajemnicy handlowej, działania autonomiczne oraz współpraca z innymi działami. Sposoby prezentowania oferty, proces ewidencjonowania sprzedaży w systemie. Proces weryfikacji i gromadzenie danych o kliencie. Procedura klasyfikacji reklamacji. Podstawowe zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?