Middle Office/Operations Officer
- administrowanie operacjami, w tym między innymi:
- bezpośrednie wsparcie dla Relationship Managerów i Back Office, w tym między innymi zapewnienie dokładnego i terminowego zbierania danych i dokumentów klientów, w tym dokumentów związanych z identyfikacją klienta (KYC)
- zdobywanie aktualnej wiedzy na temat wszystkich przepisów prawnych i regulacji, a także polityk i procedur Banku
- utrzymywanie i pielęgnowanie dobrych relacji z działami zagranicznej centrali, aby proaktywnie rozwiązywać wszelkie kwestie związane z zakresem zadań.
- podobnego doświadczenia zawodowego zdobytego w bankowości korporacyjnej w administrowaniu kredytami i/lub w middle office
- bardzo dobrej organizacji pracy
- umiejętności zarówno pracy samodzielnej, jak i we współpracy z zespołem
- otwartości na naukę i rozwijanie nowych umiejętności
- elastyczności i wychodzenia z inicjatywą
- bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych
- przynajmniej dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (praca wiąże się z regularnymi kontaktami z zagranicą, dokumentacja jest przygotowywana w języku angielskim).
- ciekawą pracę w kameralnym, a zarazem międzynarodowym środowisku pracy w banku, który od kilkunastu lat funkcjonuje na polskim rynku, a jednocześnie rozwija się i zmienia
- umowę o pracę z podstawą wynagrodzenia oraz premią roczną
- szeroką perspektywę biznesową – całościowe spojrzenie na bankowość korporacyjną
- współpracę z pozostałymi zespołami w Polsce oraz współpracę z zagranicą
- możliwość rozwijania swoich umiejętności i wpływania na procesy bankowe
- unikalną atmosferę pracy opartą na dobrych relacjach, wzajemnym wsparciu, zaufaniu, otwartej komunikacji, elastyczności i dawaniu przestrzeni na wdrożenie się do pracy
- pracę w modelu hybrydowym
- liczne benefity pozapłacowe: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, vouchery lunchowe, dodatek do nauki języków, budżet na naukę/szkolenia.