Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę do ujęcia w księgach rachunkowych; dekretowanie dokumentów zgodnie z Budżetem zadaniowym oraz zakładowym planem kont; księgowanie dodwodów księgowych w systemie finanansowo-księgowym; sprawdzenie faktur pod względem rachunkowym; rozliczanie krajowych podrózy służbowych, prowadzenie rejestru dotacji dla gmin na zadania zlecone; sporządzanie miesięcznych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych; obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu "TREZOR" oraz obsługa programu NBE, Płatnik; sporządzanie list płac; prowadzenie spraw z zakresu ZUS oraz rozliczanie podatku dochodowego pracowników; badanie złożonych sprawozdań finansowych komitetów wyborczych pod względem formalno-rachunkowym /przychody i wydatki/ na cele wyborcze, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów oraz przygotowanie opinii, ocen i wniosków w sprawie przyjęcia bądź odrzucenia sprawozdania i przedkładanie ich Komisarzowi Wyborczemu.
(Godz. pracy: 7:30-15:30)
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.