KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

2025-05-02 ID OFERTY: 1057449
Kompleksowe zarządzanie Działem Obsługi Klienta; Budowanie zaangażowanego zespołu i kierowanie pracą podległych pracowników, w tym m.in. rozdzielanie zadań między pracownikami i nadzór nad ich wykonywaniem, tworzenie harmonogramów czasu pracy, udział w procesie rekrutacji nowych pracowników, analiza wyników pracy, dbanie o dobrą atmosferę; Praca z klientem indywidualnym i grupowym. Monitorowanie jakości i efektywności obsługi klienta oraz wdrażanie standardów w tym zakresie; Przedstawienie projektów, wniosków i obserwacji mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży i usprawnienie działalności spółki; Współpraca z innymi działami spółki; Sporządzanie planów oraz dokumentów analitycznych i sprawozdawczych.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?