Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Kompleksowe zarządzanie Działem Obsługi Klienta; Budowanie zaangażowanego zespołu i kierowanie pracą podległych pracowników, w tym m.in. rozdzielanie zadań między pracownikami i nadzór nad ich wykonywaniem, tworzenie harmonogramów czasu pracy, udział w procesie rekrutacji nowych pracowników, analiza wyników pracy, dbanie o dobrą atmosferę; Praca z klientem indywidualnym i grupowym. Monitorowanie jakości i efektywności obsługi klienta oraz wdrażanie standardów w tym zakresie; Przedstawienie projektów, wniosków i obserwacji mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży i usprawnienie działalności spółki; Współpraca z innymi działami spółki; Sporządzanie planów oraz dokumentów analitycznych
i sprawozdawczych.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.