KIEROWNIK DS. RELACJI Z KLIENTEM

2025-05-03 ID OFERTY: 1058016
Współpraca z zespołami programistycznymi w celu zapewnienia, że projekty są realizowane zgodnie z wymaganiami klientów oraz terminami. Prowadzenie negocjacji z klientami w celu osiągnięcia korzystnych warunków współpracy, uwzględniając specyfikę rynku południowoamerykańskiego. Regularne zbieranie opinii od klientów na temat produktów i usług. Praca z zespołem marketingowym w celu tworzenia kampanii skierowanych do klientów w Ameryce Południowej, uwzględniając lokalne preferencje i potrzeby. Udzielanie wsparcia technicznego klientom, w tym rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem oraz systemami informatycznymi.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?