INFORMATYK

2025-05-10 ID OFERTY: 1061682
Help Desk First-Level-Support - pierwsza osoba kontaktowa przy pytaniach oraz problemach w zakresie IT oraz infrastruktury IT; zakładanie oraz realizacja ticketów; zaopatrzenie w sprzęt, jego integracja oraz wsparcie w tym zakresie; Instalacje PC, notebooków oraz tabletów; zarządzanie Thin Clients Igel; budowa oraz instalacja miejsc pracy; wsparcie w zakresie Office M365; podstawowe wsparcie w zakresie SAP

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?