Asystent_ka w Biurze Zarządu
Dla mojego klienta, spółki zarządzającej siecią salonów sprzedaży oraz nieruchomościami poszukuję samodzielnej osoby na stanowisko: Asystent w Biurze Zarządu
Zakres obowiązków
• Nadzór nad przepływem środków pieniężnych w podległych podmiotach
• Nadzór nad nieruchomościami oraz dbanie o terminowe wpłaty
• Kontakt z instytucjami i podmiotami publiczno- prawnymi m.in. Urząd Skarbowy, Urząd Miasta, ZUS
• Kontrola poprawności i komplementacja powierzonej dokumentacji
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Zadania uzupełniające: • Koordynowanie spotkaniami i harmonogramem Prezesa zarządu
Poszukiwane kompetencje
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek Prawo
• Dobra znajomość programu MS Office
• Doświadczenie w zakresie zadań administracyjnych lub na stanowisku koordynującym
Kompetencje miękkie: • Samodzielność
• Skrupulatność
• Dobra organizacja pracy
• Zadaniowość
• Odpowiedzialność
• Wysoka kultura komunikacji
• Lojalność
Mile widziane: • Prawo jazdy kat. B
• Znajomość języka angielskiego
Oferujemy
• Do wyboru: umowa o pracę, umowa zlecenia lub kontrakt B2B
• Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
• System premiowy uzależniony od wykonywanych obowiązków i zaangażowania
• Pakiet benefitów uzależniony od potrzeb