Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem
budynków mieszkalnych i lokali użytkowych,
- Obsługa interesantów i prowadzenie korespondencji
dotyczącej administrowanych zasobów,
- Przyjmowanie zgłoszeń w zakresie zaistniałych awarii
oraz usterek wynikających z bieżącej eksploatacji
budynków mieszkalnych i lokali użytkowych,
- Nadzór nad terminowym załatwianiem przyjętych
zgłoszeń,
- Kontrola jakości wykonywanych prac porządkowych,
deratyzacyjnych, dezynfekcyjnych i dezynsekcyjnych,
pielęgnacyjnych zieleni,
- Organizowanie i udział w zebraniach z mieszkańcami
administrowanych budynków,
- Praca głównie na terenie administrowanych zasobów
Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych uzupełniana
pracą biurową,
- Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb mieszkańców
w zakresie zagospodarowania terenów zewnętrznych
oraz utrzymania części wspólnych nieruchomości.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.