Specjalista ds. Zakupów i Logistyki
 
 

Specjalista ds. Zakupów i Logistyki

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie procesem zakupów materiałów potrzebnych do produkcji
  • Optymalizacja łańcucha dostaw w celu zapewnienia terminowej i efektywnej produkcji
  • Negocjowanie warunków umów z dostawcami oraz monitorowanie ich wykonania
  • Poszukiwanie i selekcja nowych dostawców oraz ocena ich wiarygodności i jakości dostarczanych produktów/usług
  • Planowanie i organizacja transportu oraz magazynowania gotowych produktów
  • Analiza rynku pod kątem nowych możliwości dostawczych i usprawnień logistycznych
    Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności procesów

Wymagania stanowiska

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw oraz procesów zakupowych
  • Umiejętność negocjacji i nawiązywania relacji biznesowych
  • Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu logistyki, zarządzania lub pokrewnych
  • Znajomość programów do zarządzania łańcuchem dostaw
  • Znajomość języka angielskiego / niemieckiego na poziomie komunikatywnym

Oferujemy

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Duża dynamika działania
  • Pracę w rozwijającej się  firmie o zasięgu transgranicznym
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
    Pracę w kreatywnym i dynamicznym zespole w przyjaznej i rodzinnej

Aplikuj teraz

Prosimy o wyrażenie zgód