Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism; Kompletowanie dokumentów; Sporządzanie projektów pism, sporządzanie zawiadomień i wezwań dla stron i świadków; Pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; Organizowanie pracy w biurze; Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną; Porządkowanie akt, tworzenie spisu archiwalnego, rozdzielanie poczty, zapoznanie się ze specyfiką pracy w archiwum, zapoznanie się z programem repertoryjno-biurowym Currenda, zapoznanie się z systemem ksiąg wieczystych SOWKW, zapoznanie się ze specyfiką pracy w księgowości; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.