Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?

TECHNIK PRAC BIUROWYCH

2025-09-19 ID OFERTY: 1103598
1.Pod nadzorem opiekuna : nadzorowanie aktualności ogłoszeń naborów/konkursów zamieszczonych na tablicach informacyjnych. 2. Pod nadzorem opiekuna: przygotowanie terminarzy monitoringu IPD. 3. Pod nadzorem opiekuna : sporządzenie wykazu kart przekazywanych do działu IEiŚ. 4. Pod nadzorem opiekuna : Kierowanie osób po rejestracji do Punktu Konsultacyjno Doradczego. 5. Pod nadzorem opiekuna: sprawdzanie aktualności zamieszczonych ofert pracy EURES. 6. Pod nadzorem opiekuna: zamieszczanie aktualnych ofert pracy EURES. 7. Pod nadzorem opiekuna: sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej. 8. Pod nadzorem opiekuna: obsługiwanie programów i urządzeń biurowych -faks, kserokopiarka, skaner. 9. Pod nadzorem opiekuna: sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przekazywanie akt. 10. Pod nadzorem opiekuna: wykonywanie czynności kancelaryjnych , w tym przyjmowanie i rozdzielanie pism. 11. Pod nadzorem opiekuna: przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną. 12. Przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Udzielanie ustnych informacji osobom bezrobotnym i poszukującym pracy. 14. Pomoc doradcom ds. zatrudnienia w zakładaniu teczek os. bezrobotnych. 15. Kierowanie osób po rejestracji do konkretnego doradcy ds. zatrudnienia. 16. Obsługa centrali telefonicznej, kserokopiarki i gilotyny do papieru.
Przewiń do góry