Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
-Instruktaż wstępny stanowiskowy
-Zapoznanie z regulaminem organizacyjnym zakładu
-Przeszkolenie BHP i p.poż.
-Zapoznanie się ze strukturą i zakresem zadań Wydziału Obsługi Dokumentacji
-Zapoznanie z regulaminem pracy i organizacyjnym ZUS O/Opole oraz przepisami dot. ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
-Zapoznanie się z Instrukcją Kancelaryjną i Instrukcją o organizacji i zakresie działania archiwów zakładowych ZUS oraz obiegiem dokumentacji w Oddziale
-Zapoznanie się ze strukturą zawartości teczek świadczeniobiorcy i ubezpieczonego oraz zasadami ich obsługi
-Obsługa magazynu teczek z obiegiem bieżącym, wydawane i przyjmowanie teczek, prowadzenie rejestru wypożyczeń, przygotowanie teczek do przekazania do innych oddziałów ZUS
-Udostępnianie teczek przechowywanych w magazy6nach teczek świadczeniobiorcy i ubezpieczonego: wydawanie i przyjmowanie zamówionych akt, prowadzenie ewidencji wypożyczeń i zwrotów
-Rejestracja założonych teczek
-Digitalizacja teczek PUŚ
-Włączanie dokumentacji ad akt do teczek
-Dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem