Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1. Realizacja zadań gospodarki mandatowej Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce.
2. Zaopatrywanie jednostki w formularze mandatów karnych.
3. Prowadzeni ewidencji ogólnej (ewidencjonowanie otrzymanych i wydawanych formularzy mandatów karnych) w książce druków ścisłego zarachowania formularzy mandatów karnych.
4. Opieczętowanie pieczęcią jednostki odcinka C, D i E formularza mandatu karnego.
5. Wydawanie formularzy mandatów karnych policjantom KMP w Ostrołęce i jednostki podległej.
6. Prowadzenie ewidencji szczegółowej (indywidualnej dla każdego policjanta) pobieranych formularzy.
7. Rozliczanie policjantów z posiadanych formularzy mandatów karnych.
8. Terminowe rozliczanie grzywny nałożonej mandatem karnym przy wykorzystaniu Portalu Usług Elektronicznych MANDATY.
9. Sporządzanie co najmniej raz w miesiącu rozliczeń formularzy mandatów karnych zużytych w 100% i przesłanie do Izby Skarbowej w Warszawie.
10. Przygotowywanie korespondencji dot. gospodarki mandatowej.
11. Systematyczne przygotowywanie dokumentacji w zakresie gospodarki mandatowej do składnicy akt w terminie zgodnym z instrukcją o pracy kancelaryjnej.
12. Usuwanie awarii występujących na obiektach służbowych, w zakresie uprawnień elektryka.
13. Wymiana osprzętu elektrycznego: żarówek, świetlówek, lamp elektrycznych itp.
14. Dbanie o powierzone mienie.
15. Prowadzenie pojazdów służbowych.
16. Wykonywanie obsługi codziennej powierzonego sprzętu transportowego.
17. Informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach.
18. Prace w komisji kwalifikacyjnej i likwidacyjnej zużytych składników majątku ruchomego będących w ewidencji Wydziału GMT KWP z/s w Radomiu oraz KMP w Ostrołęce.
19. Systematyczne przygotowywanie dokumentacji wytworzonej na zajmowanym stanowisku pracy do składnicy akt w terminie zgodnym z instrukcją o pracy kancelaryjnej.