Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?

STANOWISKO DS.DROGOWNICTWA I INWESTYCJI

2025-09-21 ID OFERTY: 1104563
1. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych publicznych i wewnętrznych, 2. Zarządzanie drogami gminnymi w tym m.in.: zapewnienie prawidłowego stanu technicznego dróg gminnych i drogowych, obiektów inżynieryjnych, zapewnienie prawidłowego oznakowania pionowego i poziomego, uzgadnianie wykonania zjazdów z dróg gminnych, 3. Prowadzenie spraw z zakresu zmiany organizacji ruchu na drogach gminnych oraz wnioskowanie do zarządców dróg poza gminnych o zmianę w organizacji ruchu, 4. Prowadzenie spraw dotyczących letniego i zimowego utrzymania czystości i przejezdności dróg gminnych oraz dróg gminnych wewnętrznych, 5. Prowadzenie zadań dotyczących ewidencjonowania i funkcjonowania kanalizacji deszczowej i przydrożnych rowów melioracyjnych, 6. Prowadzenie postępowań w sprawie naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego na cele nie związane z budową, modernizacją i utrzymaniem dróg publicznych gminnych i wewnętrznych oraz wymierzanie kar za zajęcie pasa drogowego bez wymaganego zezwolenia, 7. Wnioskowanie o nadanie lub zmianę kategorii dróg gminnych, 8. Ustalenie zasad i miejsc, w których pobiera się opłaty za parkowanie, 9. Realizacja zadań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem przez wydział zadań inwestycyjnych, w szczególności: a) przygotowanie umów, b) sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, c) przygotowanie i kompletowanie dokumentów w celu rozliczenia realizacji zadań inwestycyjnych, d) czynny udział w naradach technicznych, odbiorach zadań inwestycyjnych oraz przeglądach gwarancyjnych, e) sporządzanie sprawozdań okresowych, rzeczowo-finansowych dla zadań inwestycyjnych, zgodnie z warunkami umowy o dofinansowanie, f) rozliczanie zakończonych zadań inwestycyjnych, zgodnie z warunkami umów o dofinansowanie. 10. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz udział w opracowywaniu przez Wydział Inwestycji i Rozwoju, wniosków na pozyskanie pozabudżetowych środków finansowych oraz realizacja zadań, na które zostały pozyskane fundusze, 11. Przygotowywanie wniosków do projektu budżetu gminy, bieżąca realizacja zadań ujętych w budżecie Gminy oraz sporządzanie bieżącej sprawozdawczości budżetowej i statystycznej w zakresie powierzonych zadań, 12. Prowadzenie spraw z zakresu transportu kolejowego i drogowego oraz transportu specjalnego, 13. Prowadzenie innych zadań inwestycyjno-remontowo przypisanych na podstawie polecenia służbowego Burmistrza, 14. Zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Rozwoju podczas ich nieobecności. 15. Pozyskiwanie informacji o dostępnych programach Unii Europejskiej oraz o innych środkach zewnętrznych przeznaczonych na realizację zadań inwestycyjnych gminy, 16. Udział w pracach związanych z przygotowaniem dokumentów strategicznych dla gminy
Przewiń do góry