Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie:
https://bip.krynicamorska.tv/artykul/ogloszenia-o-naborze-na-stanowiska-urzednicze
BURMISTRZ MIASTA KRYNICA MORSKA OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KANCELARYJNYCH I TECHNICZNYCH.
I.Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15,
82.120 Krynica Morska
II.Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze.
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. kancelaryjnych i technicznych
Wymiar czasu pracy pełny etat, zatrudnienie na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony.
Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2025 r.
III.Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej z Urzędu.
2.obsługa systemu e-PUAP.
3.konserwacja centrali telefonicznej.
4.prowadzenie spraw związanych z obsługą telekomunikacyjną Urzędu.
5.prowadzenie rejestru skarg, wniosków i pism wpływających do Urzędu.
6. dokonywanie zakupów czasopism, książek i publikacji niezbędnych w pracy Urzędu.
7.zamawianie nowych pieczęci na stanowiska w Urzędzie, likwidacja nieaktualnych pieczęci oraz prowadzenie rejestru pieczęci.
8.dokonywanie zakupów artykułów biurowych na potrzeby pracowników Urzędu oraz artykułów spożywczych do sekretariatu (obsługa gości Burmistrza).
9.prowadzenie gospodarki formularzami i drukami.
10.przygotowanie pism na potrzeby Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza.
11.odpowiedzialność za sprzęt znajdujący się w sekretariacie Urzędu.
12.obsługa ksero i fax-u.
13.nadzór nad służbowymi telefonami komórkowymi.
14.zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.
15.prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza.
16.prowadzenie ewidencji służbowych delegacji krajowych i zagranicznych pracowników Urzędu.
17.prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska.
18.prowadzenie książki kontroli.
19.prowadzenie rejestru rachunków.
20.wykonywanie zadań związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów, referendów przy współpracy w tym zakresie ze stanowiskiem ds. ewidencji ludności i kadr ( AEL).
21.zastępstwo pracownika na stanowisku ds. działalności gospodarczej i obsługi rady (ADGiOR) podczas jego nieobecności w zakresie spraw związanych z działalnością Rady Miejskiej i jej komisji.
22.zastępstwo pracownika na stanowisku ds. rozliczeń opłat z tytułu odpadów komunalnych podczas jego nieobecności w zakresie obsługi korespondencji przychodzącej oraz przyjmowania pism, wniosków i innych dokumentów urzędowych.
23.wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) zatrudnienie na umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca
w siedzibie Urzędu w pomieszczeniu biurowym, sztucznie oświetlonym;
3) kontakt telefoniczny, osobisty i kanałami komunikacji elektronicznej z klientem i instytucjami;
4) wynagrodzenie zasadnicze minimum 5.000,00 brutto;
5) przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia
o niekaralności;
6) kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, zobowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem.