Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta zgodnie z wewnętrznymi procesami i wymaganiami klientów
Proaktywne monitorowanie transportów w celu identyfikacji, rejestrowania, rozwiązywania i zapobiegania potencjalnym problemom poprzez wykorzystanie wewnętrznych narzędzi
Kreatywne rozwiązywanie potencjalnych problemów, które mogą mieć wpływ na doświadczenie klienta oraz terminową realizację transportu
Eskalowanie w odpowiednim czasie ewentualnych nieprawidłowosci w celu zapewnienia klientom stałej komunikacji
Identyfikowanie potencjalnych obszarów do poprawy i przekazywanie informacji zwrotnych w celu usprawnienia procesów
Zgłaszanie i rejestrowanie wszystkich niezgodności za pomocą wewnętrznego narzędzia do zarządania jakością
Komunikacja (w języku angielskim!) i koordynacja działań
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.