SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY

2025-04-28 ID OFERTY: 1055352
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta zgodnie z wewnętrznymi procesami i wymaganiami klientów Proaktywne monitorowanie transportów w celu identyfikacji, rejestrowania, rozwiązywania i zapobiegania potencjalnym problemom poprzez wykorzystanie wewnętrznych narzędzi Kreatywne rozwiązywanie potencjalnych problemów, które mogą mieć wpływ na doświadczenie klienta oraz terminową realizację transportu Eskalowanie w odpowiednim czasie ewentualnych nieprawidłowosci w celu zapewnienia klientom stałej komunikacji Identyfikowanie potencjalnych obszarów do poprawy i przekazywanie informacji zwrotnych w celu usprawnienia procesów Zgłaszanie i rejestrowanie wszystkich niezgodności za pomocą wewnętrznego narzędzia do zarządania jakością Komunikacja (w języku angielskim!) i koordynacja działań

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?