SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. RELACJI Z KLIENTAMI

2025-06-10 ID OFERTY: 1069331
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Obsługa klientów w codziennym zaspakajaniu ich potrzeb (wraz z obsługa kasową). Pozyskiwanie nowych klientów i aktywna działalność w tym kierunku (udział w spotkaniach i eventach). Prowadzenie procesów obsługi klienta. Monitorowanie satysfakcji klientów i zbieranie opinii.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?