Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów będących w zasobach Muzeum, w tym: pozyskiwanie i zbywanie samochodów, zlecanie przeglądów i koniecznych napraw oraz zakupów materiałów eksploatacyjnych, procedowanie spraw związanych z ubezpieczeniem i zgłaszaniem szkód, z rejestracją, postojem i zezwoleniami na wjazd do stref z ograniczonym ruchem, nadzór nad prawidłową ewidencją przebiegu pojazdów, procedowanie wniosków o świadczenie usługi transportu, kompleksowa realizacji zamówień z kategorii zakupów realizowanych przez Dział Administracji, w tym: realizacja zamówień internetowych, realizacja zamówień w trybie zapytań ofertowych, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, koordynacja dostaw zamówień, procedowanie reklamacji i napraw gwarancyjnych, zlecanie napraw i koniecznych przeglądów wyposażenia administracyjnego, sprzedaż składników majątku, koordynowanie spraw związanych z raportowaniem działań realizowanych przez Muzeum z zakresu szeroko rozumianej ochrony środowiska, procedowanie umów z zakresu powierzonych zadań, w tym przygotowywanie projektów tych umów, sporządzanie planów przychodów i kosztów, raportów i statystyk, dotyczących obszarów objętych zakresem obowiązków, zastępowanie pracownika zajmującego się ewidencją składników majątku.