Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- Szczegóły ogłoszenia konkursowego dostępne na stronie internetowej: https://bip.asp.katowice.pl/artykul/452/82207/specjalista-specjalistka-ds-administracyjno-technicznych
Zakres zadań:
1. Organizacja działań i prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem nieruchomości i eksploatacją budynków Akademii, w tym:
- dokonywanie wpisów w dokumentacji technicznej, w szczególności w książkach obiektów Akademii,
- zlecanie w wyznaczonych terminach przeglądów, uczestniczenie w przeglądach nieruchomości,
- prowadzenie spraw/dokumentacji związanej z przeglądem, eksploatacją, konserwacją i serwisem oraz rejestracją urządzeń i instalacji budynkowych,
- prowadzenie ewidencji i rozliczenia kosztów eksploatacji oraz konserwacji nieruchomości i urządzeń budynkowych,
- reagowanie na zgłaszane awarie/usterki urządzeń i instalacji budynkowych, w tym informowanie właściwych osób i służb o stwierdzonych awariach/usterkach, wnioskowanie i kontrola w zakresie usunięcia awarii/usterek.
2. Opracowanie planu remontów i inwestycji.
3. Opracowanie i realizacja zadań związanych z inwestycjami i remontami:
- opracowanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami, inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (o wartości poniżej 130 tyś PLN),
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji formalno prawnej, w szczególności przygotowanie umów/zleceń celem realizacji ww. zadań.
- koordynowanie i sprawowanie nadzoru nad zleconymi pracami w budynkach Akademii.
- opracowanie wniosków o dodatkowe środki na realizację remontów i inwestycji oraz rozliczanie tych środków.
4. Współpraca z innymi jednostkami Uczelni i podmiotami zewnętrznymi w celu organizacji w Akademii wystaw, wydarzeń kulturalnych itp.
Ruchomy czas pracy. Rozpoczęcie w godzinach 6:45-9:00. Zakończenie po 8 godzinach pracy.