Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

2025-07-28 ID OFERTY: 1070629

InSpatium Fundacja Promocji Pracy Zdalnej dla Klienta firmy RAIS-TOOLS poszukuje pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

RAIS-TOOLS Sp. z o.o. o sobie: Działamy na rynku polskim i europejskim od 1982 roku – początkowo jako RAIS Narzędzia Mocujące, a od 2013 roku jako RAIS-TOOLS Sp. z o.o. Specjalizujemy się w produkcji manualnych i pneumatycznych docisków szybkomocujących oraz manualnych prasek zębatkowych.

Dostarczamy narzędzia mocujące zarówno dystrybutorom, jak i klientom końcowym – nasze rozwiązania znajdują zastosowanie w wielu branżach, m.in. motoryzacyjnej, przetwórstwa tworzyw sztucznych, drzewnej i spawalniczej.

Nasze produkty są znane i nagradzane w Polsce i Europie. Współpracujemy z renomowanymi markami, takimi jak: ALMOND ENGINEERING, AMF, BESSEY, BRAUER, IMAO, KOPAL.

Więcej o nas: www.rais.pl

Kogo szukamy?

Ofertę kierujemy do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności , które chcą rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i pracy zdalnej.

Nie wymagamy doświadczenia w sprzedaży – liczy się komunikatywność, chęć do nauki i odrobina zmysłu technicznego. Fajnie, jeśli wiesz, czym różni się wiertło od frezu – ale wszystkiego Cię nauczymy.

Zakres obowiązków

  • Profesjonalna obsługa klientów telefonicznie i mailowo
  • Telefoniczne przedstawianie oferty produktowej firmy Rais klientom z bazy
  • Odpowiadanie na pytania i doradzanie przy wyborze narzędzi
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • Współpraca z innymi działami w firmie

Poszukiwane kompetencje

  • Podstawowe wyczucie techniczne – nie musisz być inżynierem, ale dobrze, jeśli rozumiesz, czym są nasze produkty
  • Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, pozytywne nastawienie
  • Chęć do nauki i rozwoju zawodowego

Oferujemy

  • Pracę zdalną w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie ze strony zespołu - nie zostawimy Cię z katalogiem produktów
  • Pracę na 0,75 etatu - z możliwością przejścia na cały etat
  • Wynagrodzenie najniższe ustawowe 3 499,50 zł brutto/miesiąc (0,75 etatu)
  • Ubezpieczenie grupowe

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikować należy poprzez naszą stronę internetową, gdzie znajduje się oferta pracy:

https://inspatium.elevato.net/pl/specjalista-ds-telefonicznej-obslugi-klienta,j,114

W razie problemów proszę o skopiowanie linku i wklejenie go bezpośrednio do przeglądarki internetowej

Przewiń do góry