Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Zgłoś nadużycie
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI REKLAMACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Telefoniczna obsługa klienta końcowego w sprawach związanych z realizacją reklamacji. Bieżąca komunikacja z klientem detalicznymi i hurtowym. Weryfikacja i rejestracja reklamacji oraz wszelkich wymaganych danych niezbędnych do realizacji reklamacji. Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje i zapytania klientów Obsługa programów, systemów funkcjonujących w procesie realizacji reklamacji.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.