SPECJALISTA DS. OBSŁUGI REKLAMACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

2025-05-31 ID OFERTY: 1065341
Telefoniczna obsługa klienta końcowego w sprawach związanych z realizacją reklamacji. Bieżąca komunikacja z klientem detalicznymi i hurtowym. Weryfikacja i rejestracja reklamacji oraz wszelkich wymaganych danych niezbędnych do realizacji reklamacji. Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje i zapytania klientów Obsługa programów, systemów funkcjonujących w procesie realizacji reklamacji.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?