Specjalista ds. Obsługi Klienta (w obszarze jakości)
-
Bolesławiec
- Produkcja / Przemysł
- umowa o pracę
- pełny etat
- 2025-06-09
INKATOM powstała jako odpowiedź na potrzeby rynku motoryzacyjnego w Polsce. Naszą misją jest być blisko klienta, rozpoznać potrzeby i wdrożyć trafne i efektywne rozwiązania. Być rozpoznawalnym jako profesjonalny i rzetelny partner w biznesie, tym samym realizować projekty w pełni dopasowane do potrzeb naszego klienta. Obecnie na projekt realizowany u jednego z naszych klientów zakładu produkcyjnego, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta (w obszarze jakości)Miejsce pracy: Bolesławiec
Zakres obowiązków
• Obsługa Klienta zewnętrznego.
• Analiza zgłaszanych problemów jakościowych.
• Dbałość o wymogi jakościowe Klientów.
• Przygotowywanie raportów 8D.
• Formułowanie planów działań i uzgadnianie ich z zespołami.
• Zbieranie danych i raportowanie wyników jakościowych.
Nasze oczekiwania
• Tworzenie raportów 8D (wiedza i doświadczenie).
• Sprawność w procesie problem solving.
• Znajomość i umiejętność swobodnego stosowania narzędzi typu: FMEA, PDCA, Ishikawa, 5WHY itp.
• MS Excel.
• Terminowość.
• Zorientowanie na szczegóły.
Oferujemy
• Pracę w branży motoryzacyjnej dla kluczowych graczy rynku motoryzacyjnego.
• Możliwość zdobycia doświadczenia z zakresu nowych produktów i procesów produkcyjnych w ramach realizowanych projektów.
• Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premie.
• Pracę w charakterze projektowym.
• Realny wpływ na rozwój firmy możliwość proponowania i wdrażania własnych rozwiązań.
• Szkolenia i rozwój zawodowy w ramach realizowanych projektów jako specjalista/ ekspert lub w ramach ścieżki operacyjnej związanej z zarządzaniem projektami jakościowymi w branży motoryzacyjnej.
• Przyjazną atmosferę pracy.
Zapraszamy do przesyłania aplikacji poprzez formularz.