Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Wspieranie kierownika ds. kluczowych klientów
Obsługa ofert i/lub zapytań klientów.
Realizacja zamówień klientów.
Przyspieszanie realizacji zamówień klientów.
Utrzymywanie harmonogramu dostaw do klientów.
Pomoc w zakupach, koordynacja dostaw od dostawców.
Identyfikowanie wymagań klientów dla działów zakupów i jakości.
Dostarczanie informacji technicznych klientom.
Tworzenie formularzy reklamacyjnych klientów.
Dostarczanie klientom potwierdzeń dostaw w razie potrzeby.
Monitorowanie terminowości dostaw do głównych klientów.