Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Bieżące wsparcie techniczne pracowników Szkoły . Wymiana, serwis i konfiguracja sprzętu komputerowego (np. myszki, laptopy, drukarki) Utrzymanie i rozwój sieci wewnętrznej (LAN/WiFi) Zarządzanie infrastrukturą IT konfiguracja i utrzymanie urządzeń sieciowych (routery, access pointy, switche), administracja kontami użytkowników, kontrola dostępu do zasobów. Instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu przygotowanie i wdrażanie stacji roboczych, konfiguracja usług IT oraz nadzór nad aktualizacjami systemów. Zarządzanie cyklem życia sprzętu IT (zakupy, utylizacja, wymiany) Konfiguracja kont użytkowników, nadawanie dostępów Monitorowanie i nadzór na licencjami oprogramowania będącego w zasobach Szkoły oprogramowanie antywirusowe, programy graficzne itp. Prowadzenie i egzekwowanie polityki zarządzania sprzętem i oprogramowaniem. Bezpieczne przechowywanie haseł danych dostępowych. Wsparcie przy wdrażaniu i utrzymywaniu systemów IT.