Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1.Wsparcie pracowników w zakresie wykorzystania sprzętu i oprogramowania.
2.Konserwacja sprzętu i instalacja oprogramowania na komputerach użytkowników.
3.Zapewnienie ciągłości pracy poprzez bieżące usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania.
4.Wdrażanie nowych programów, a także przygotowywanie instrukcji i prezentacji oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników dotyczących pracy systemu informatycznego oraz programów użytkowych.
5.Zarządzanie systemem antywirusowym, archiwizacji danych oraz systemem
inwentaryzacji oprogramowania i sprzętu.
6.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem agentów instalowanych na stacjach roboczych.
7.Bieżąca aktualizacja oprogramowania aplikacyjnego, również z wykorzystaniem serwera WSUS.
8.Obsługa i zabezpieczenie sieci komputerowej.
9.Prowadzenie helpdesku