Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Wyzwania i zadania ogólnorozwojowe z różnych dziedzin działalności firmy dopasowane do zainteresowań beneficjenta w tym:
- aktywny udział w bieżących projektach,
- obsługa recepcyjna w tym obsługa centrali telefonicznej,
- wsparcie procesu zakupow posrednich w systemie SAP,
- organizacja spotkań i obsługa klientów, w tym zagranicznych,
- wsparcie pracowników firmy w zakresie administracyjnym,
- zamawianie artykułów biurowych i spożywczych w systemie ofix oraz monitorowanie procesu ich dostaw i zużycia,
- administracja przesyłek przychodzących i wychodzących,
- koordynowanie i ulepszanie obiegu dokumentów w firmie,
- dbałość o ład i porządek na recepcji i w salach konferencyjnych,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem,
- dodatkowe prace biurowe i wsparcie innych działów w razie potrzeby.