Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW-STAŻYSTA
W DZIALE PROGRAMÓW RYNKU PRACY
Pełna treść ogłoszenia dostępna na stronie:
https://pup.wejherowo.ibip.pl/public/?id=221459
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku objętym konkursem:
1. Realizacja zadań w zakresie staży, bonów na zasiedlenie, prac interwencyjnych, świadczeń integracyjnych, zatrudnienia wspieranego, dofinansowania wynagrodzenia bezrobotnego 50+ (poszukującego 60+) m. in. poprzez:
- przyjmowanie i wstępną weryfikację złożonych wniosków,
- przygotowywanie umów w sprawie organizacji danej formy wsparcia,
- monitoring i rozliczanie umów,
- przeprowadzenie wizyt monitorujących realizację zawartych umów.
2. Prowadzenie spraw z zakresu refundacji kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania stażu oraz opieki nad dzieckiem/osobą zależną.
3. Sporządzanie comiesięcznych informacji dot. zaangażowania środków wynikających z zawartych umów.
4. Dążenie do optymalnej efektywności zatrudnieniowej i kosztowej realizowanych zadań.
5. Podejmowanie i utrzymanie stałego kontaktu z klientami instytucjonalnymi.
6. Wykonywanie powierzonych obowiązków w oparciu o system informatyczny SYRIUSZ, eDOK, SOW.
7. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań