Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1) Realizacja zadań związanych z przyznawaniem i rozliczaniem jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, w tym:
a) Przyjmowanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności.
b) Sprawdzanie zgodności danych zawartych we wniosku ze stanem faktycznym oraz ocena formalna wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności;
c) Przygotowanie materiałów dotyczących wniosków do oceny merytorycznej;
d) Przygotowanie treści umowy do podpisania wraz z załącznikami i innymi niezbędnymi do podpisania umowy dokumentami;
e) Przedłożenie umowy dotacji do zapoznania się i podpisu stronom umowy, wraz z załącznikami, w tym dokumentami dotyczącymi poręczenia;
f) Dokonanie odpowiednich zapisów w kartach rejestracyjnych osób bezrobotnych, Systemie Syriusz;
g) Weryfikacja dokumentów dot. wydatków poniesionych przez osoby, które otrzymały dotacje;
h) Ewidencja wydatków dokonanych ze środków dotacji w Excel;
i) Weryfikacja i monitorowanie statusu podatnika VAT podmiotów z którymi zawarto umowę;
j) Weryfikacja i rozliczanie zwrotów podatku VAT dokonanych przez osoby, które otrzymały jednorazowo środki na podjęcie działalności;
k) Przygotowywanie zaświadczeń lub zaświadczeń o korekcie o udzielonej pomocy de minimis;
l) Windykacja udzielonej dotacji;
m) Współpraca z Bankiem Gospodarstwa Krajowego i pośrednikami finansowymi w zakresie udzielania i realizacji pożyczek na podjęcie działalności gospodarczej;
2) Koordynowanie realizacji pakietów aktywizacyjnych.
3) Realizacja bonów na zasiedlenie.
4) Realizowanie zadań związanych z udzielaniem pomocy de minimis w związku z realizowanymi szkoleniami, w związku z przyznaniem środków na podjęcie działalności gospodarczej.
5) Podejmowanie inicjatyw i działań mających na celu ożywienie lokalnego rynku pracy, w tym:
a) organizowanie spotkań informacyjnych;
b) promowanie idei przedsiębiorczości, rozwoju zawodowego i całożyciowego uczenia się;
6) Pomoc w realizacji szkoleń.
7)Inne zadania realizowane na stanowisku.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem:
https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709