Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- wykonywanie prac porządkowych: sprzątanie terenu zewnętrznego wokół DS., w szczególności chodników oraz terenu wewnętrznego, obejmujące tereny zielone, w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na przylegających do w/w budynków chodnikach, koszenie trawników w okresie wiosna-jesień, usuwanie liści z terenu wewnętrznego w okresie jesiennym;
- wykonywanie prac pomocniczych na terenie w/w Domów Studenckich: wynoszenie i przynoszenie mebli i łóżek (pokoje, korytarze) oraz inne prace przeładunkowe, transport wszystkich materiałów znajdujących się w magazynach;
- współpraca z innymi pracownikami oraz wsparcie i pomoc w prowadzonych pracach w ramach zespołu wykonawczego;
- zgłaszanie przełożonemu wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowości i wątpliwości przy wykonywaniu zadań;
- składanie zapotrzebowania na materiały i narzędzia, niezbędne do wykonywania powierzonych zadań oraz rozliczanie się z pobranych materiałów;
- realizacja zadań zleconych przez Władze Uczelni, kierownictwo ZDS i ścisła współpraca z administratorem budynku.