Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
do podstawowych obowiązków Referenta należą w szczególności:
- sporządzanie umów na wynajem obiektów MOS,
- sporządzanie faktur VAT z tytułu wynajmów obiektów i innych sprzedaży zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług,
- zbieranie, przechowywanie i aktualizowanie informacji w zakresie kont bankowych: pracowników, emerytów/rencistów MOS,
- przygotowywanie zarządzeń oraz regulaminów MOS,
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników MOS,
- prowadzenie obsługi kasowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu w Szczytnie,
- przygotowanie dokumentacji związanej z przetargami, zamówieniami publicznymi dotyczącymi dostaw, towarów i usług,
- prowadzenie rejestru (syntetycznego i analitycznego) udzielania zamówień publicznych wg obowiązujących przepisów wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych. Prowadzenie rejestru udzielania zamówień publicznych z podziałem na dostawy, usługi i roboty budowlane,
- terminowe sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych.
- zamawianie i zakup na potrzeby MOS artykułów przemysłowych, biurowych, mebli, odzieży ochronnej, papierniczych, bhp, środków czystości i innych,
- prowadzenie kart ewidencyjnych wyposażenia bhp.
- zaopatrywanie pracowników w odzież i obuwie robocze oraz środków higieny osobistej zgodnie z obowiązującymi w zakładzie normami przydziału. Sporządzanie wykazu o wypłacie ekwiwalentu pieniężnego dla pracowników,
- prowadzenie dokumentacji bhp w MOS:
- prowadzenie rejestru i pełnej dokumentacji związanej z wypadkami
- pracowników przy współpracy z inspektorem BHP,
- współpraca z lekarzem profilaktycznym w sprawie badań lekarskich (wstępnych, okresowych i kontrolnych) oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- współpracowanie z jednostkami kontrolującymi tj. PIP, Państwowym Powiatowym Inspektoratem Sanitarnym, Strażą Pożarną i Urzędem Miasta,
- prowadzenie na bieżąco ksiąg inwentarzowych majątku MOS (przychody, rozchody, przeniesienia) oraz oznakowywanie sprzętu, pomocy, mebli,
- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji MOS przed osobami nieupoważnionymi bądź zniszczeniem,
- prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, prowadzenie na polecenie dyrekcji oraz głównej księgowej korespondencji w imieniu MOS, nadawanie obiegu służbowego otrzymanym pismom,
- rejestrowanie faktur lub rachunków, kontrola wstępna,
- wystawianie legitymacji na basen osobom niepełnosprawnym,
- prowadzenie wszelkich spraw administracyjno - biurowych związanych z obiektami: Halą widowiskowo-sportową ul. Lanca 1, Pawilonem Sportowym ul. Ostrołęcka 2, Bazą Wodną. ul. K. Klenczona 2, obiektem sportowym ul. Śląska 10 w Szczytnie,
Sporządzenie dokumentacji niezbędnej do współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy w Szczytnie,
Współpraca z działem księgowości,
Opieka nad stroną internetową MOS,
Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej MOS,
Wydawanie pracownikom na ich żądanie zaświadczeń o zarobkach.