Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1. Kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, w tym nadzór nad przepływem informacji i dokumentów. Stanowienie pierwszego punktu kontaktu dla klientów, partnerów biznesowych i gości nadleśniczego (osobiście, telefonicznie oraz mailowo).
2. Kompleksowe zarządzanie kalendarzem nadleśniczego, planowanie i koordynowanie spotkań, zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych (priorytetyzacja zadań).
3. Profesjonalna obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej (sortowanie, dystrybucja, wprowadzanie do systemu EZD) obsługa poczty elektronicznej Biura Nadleśnictwa,
4. Monitorowanie stanu magazynowego artykułów biurowych i promocyjnych.
5. Zamawianie niezbędnych materiałów, kontrolowanie dostaw i rozliczeń.
6. Organizacja i koordynacja narad, spotkań oraz wydarzeń firmowych.