Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- realizowanie zadań zgodnie z zasadami zawodu radcy prawnego, określonymi w ustawie o radcach prawnych;
- udzielanie wyjaśnień i porad prawnych oraz wydawanie opinii odnośnie stosowania i przestrzegania prawa w zakresie objętym działalnością statutową GZDiZ;
- opiniowanie projektów umów, porozumień oraz aktów prawnych, mogących skutkować zaciągnięciem zobowiązań pod kątem ich zgodności z przepisami i interesem Jednostki;
- prowadzenie monitoringu zmian w przepisach i ich wpływu na działalność Jednostki oraz sporządzanie informacji w tym zakresie;
- opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów aktów prawa miejscowego, pełnomocnictw udzielanych przez Dyrektora, zarządzeń, instrukcji, regulaminów i innych regulacji wewnętrznych;
- nadzór w zakresie formalno-prawnym nad egzekucją należności;
- zastępstwo procesowe przed sądami, a w razie potrzeby przed organami egzekucyjnymi i administracyjnymi w sprawach dot. działalności Jednostki;
- uczestnictwo w negocjacjach i rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego;
- sporządzanie poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami;
- wykonywanie innych poleceń Koordynatora Sekcji Radców Prawnych;
dbanie o ład i porządek w miejscu pracy;
- przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻ. i OC.